Selasa, 11 Disember 2012

I love CLEAN & CLEAR


Assalammualaikum..
belum apa apa dah ada gambar secoit kat atas tu!
^_~
so this entry is all about skincare product review
tgk dekat banner tu ada Clean & Clear pnye product ja kn..
yup!
you got me right!
I am the current and always the user of this skincare product..

PAST FEW YEARS ( Form 5 and Below)

Ya Allah dulu kalau ampa tgk muka kami..
mmg huduh!
I mean penuh bintik2 hitam!
Berjerawat!
Muka Berminyak!
Plus, dulu mmg kami tak suka pakai bedak!
Muka kami bare face punya!
Setepek apa pon tak dak kat muka!
Worst to worst!
Kami tak pakai pencuci muka apa pun!
Sebab kami ada pendirian!
( Asal semua nk letak TANDA SERU dekat belakang tuh? )

haha
pendirian kami ilah kami tak akan pakai pencuci muka sebab dia ada 
BANYAK CHEMICAL SUBSTANCES..
takot katanya!
noob gila kami masa tuh kan..
tak kesah la..
sebab era tu..
kami macam tadak outside life sgt..
kluaq pun dengan family saja..
besa lah kan..
ANAK MAK AYAH~
so buat apa nak kesah pasai muka
oih! bnayak pula mereben..

NOW ( After PLKN and Above)

so I started to use Clean & Clear Daily Soft Cleanser..
the one with green colour tu..


that time I attended a National Service in Baling..
mai gaddd!
my face that time sooooo terrible..
non-stop oily as it was being exposed to too much sun ray..
so it reacted well with my skin as it manged to control the amount of oil excreted by my skin..
from that time, I was the regular user to this product!

When a new product call Clear Fairness Cleanser was launched, I terjatuh cinta pulak dengan this Clear Fairness range ni becoz it focuses on the skin's whitening and fairness ( nak bagi puith mulus giteww )


FOR THE FIRST TIME,
rasa best pakai this range of new product..
BUT
I decided to changed again as my oily skin still didn't resist
SO, 
I changed to TARRRAAA!


Deep Action Cleanser

for this one, they made especially for those who are having oily skin problem..
so, they actually targetted on my skin, RIGHT?
thank you because I ( my skin actually) managed to control the amount of oil all over my face!
SATISFIED!


This picture was taken right after I woke up early in the morning!
100 % pure..not edited
LOOK! memang tak oily~

I JUST LOVE IT!


For this one..
after one day vacatioan at Langkawi, muka kami still fresh..
I admit lah ada oily sikit2 sebab habuk la apa la kan..
tapi still mmg puas hati..
this is around 6 pm macam tu..
waiting for ferry to fetched us~

psssstt : siapa yg pernah pakai this product tapi makin teruk, maybe they are not fit well to your skin type


Tiada ulasan: